mandag den 4. februar 2008

del.icio.us part 2

Se i dag lærte jeg på den hårde måde, hvorfor del.icio.us er sådan en god ide. Jeg har nemlig fået ny computer hurra!!
Men gisp det viser sig at det man har dounloadet og gemt som fortrukne ikke følger med
:(
Heldigvis var Ulla og Anette straks på pletten og redde mig. (Zenia gav også gode råd og moralsk opbakning)
Se alt det kunne jo være undgået, hvis alle mine fortrukne allerede var lagt på del.icio.us.
Nå men nu vil jeg oprette et netværk. Er nogle derude med??

Jeg hedder lonepetersen derinde, hvis enkelte vil føje mig til deres netværk.

2 kommentarer:

Henrik Hansen sagde ...

Hej Lone.
Jeg syntes det ser ud somom der kunne være potentiale for en del.icio.us side for ordblinde. Du kan se hvad jeg har brugt den til på navnet hansens. mvh Henrik :-)

Lone sagde ...

Hej Henrik
Jeg må indrømme at jeg ikke lige kan se nytten for ordblinde. Jeg synes det bliver alt for forvirrende. Nå men måske er det bare mig. Er faktisk lidt hæmmet af at alt foregår på engelsk.