fredag den 15. februar 2008

wee jeg har lavet en opgave uden at opdage det :)

Sad lidt og browsede i 23 ting. Så så jeg at nr 19 er personlige startsider og sådan en har jeg jo allerede:)
Jeg har valgt igoogle. Det er jo dejligt nemt fordi jeg allerede har en googlekonto og jeg bruger søgesiden ret meget.

Jeg har valgt et flot tema til siden. En smuk strand, med den fantastiske effekt at solen flytter sig og lyset skifter alt efter tid på dagen. Fancy synes jeg selv

Jeg har lagt min googlereader og googletalk ind og wikipidia. Jeg får også vejret og har en post it notesblog. Det er ret godt.

Det fede er jo at man kan logge sig ind på alle maskiner og så hurtigt få overblik over mange ting.
Det er jeg glad for.

Jeg har tilføjet fanebladet nyheder bare for at prøve. Jeg ved ikke hvor meget jeg kommer til at bruge det. Men nu må vi se.

Alt i alt er jeg meget glad for min igoogle og jeg bruger den en del.

Ingen kommentarer: