fredag den 15. februar 2008

online applikationer

Nu skøjter jeg rund i 23 ting. Men jeg synes online applikationer , så ret spændende ud.

Jeg valgte google, fordi jeg jo allerede har en konto. Så synes jeg det var det nemmeste.
Faktisk har jeg allerede løst nogle af opgaverne, for på Janus's kursus i begyndelsen af 23 ting forløbet var vi inde på deling af dokumenter.

Jeg gik derfor ind på min googlekonto og valgte dokumenter. Jeg kan se jeg allerede har lavet 3 dokumenter. HUMMM kan ikke lige huske hvad jeg skrev, så jeg kikker lige på dem :)

Kan se jeg har oprettet en folder som hedder dokumenter. Hvor orginalt og fantasifuldt!

Nå men efter som det er 1000 år siden jeg prøvede det sidst laver jeg et nyt dokument og invitere en til at dele det med mig. Hvilken sagesløs kollega skal jeg kaste mig over???

Wee hvor smart man kan dele dokumentet på flere måder. Man kan invitere nogle til at skrive eller bare til at se det. Det åbner jo perspektiver.

2 kommentarer:

Henrik Hansen sagde ...

Har du set jeg har skrevet (kort) i den? Det virker jo næsten hurtigere og enklere end intranet..... ;-)
Det vIkke sikkert det gør, hvis man har rigtigt mange dokumenter som man deler med rigtigt mange ...

mvh Henrik

Lone sagde ...

Hej Henrik
Jo jeg har skam set det :) Fantastisk.
Jeg kan se muligheder i denne funktion. Tror jeg vil oprette en til mine anmeldelser :)