søndag den 3. februar 2008

del.icio.us

Jeg har valgt at springe Second Life over i denne omgang. Jeg kan ærligt talt ikke se det sjove i den og kan ikke overskue at lave en avatar derhjemme.

Talte med en veninde om Second Life . Jeg huskede, at det bibliotek som blev oprettet derinde, ikke havde ret mange besøgende og at nogle mennesker valgte at være seriemordere.

Vi blev eninge om at hvis man vil være seriemorder i Second Life, så går man nok ikke på biblioteket.
Medmindre man skal finde et offer, men det vil jo være problematisk, for med de få besøgende kan man jo ikke være sikker på der er nogle derinde. Selvfølgelig undgår man så også vidner. hummm måske man skulle prøve alligevel?? Nå pjat til side.

Jeg valgte i stedet at gå i gang med del.icio.us. Det gik rimeligt nemt med at oprette mig på side. I første omgang fik jeg ikke del.icio.usdimsen i værktøjslinien pga tidsnød. Men heldigvis kan man rette op på sine fejltagelser:)

Da det var klaret valgte jeg at gå i foretukne. En del af de sider er jo rare at kunne finde igen. Aha nu er dansk videnscenter for ordblindhed fanget. Næste bliver hunde som læsemakker. Der er en fed amerikansk hjemmeside om projektet og jeg vil jo gerne starte det her. Såååøhh.
Ups så løb tiden fra mig. Men jeg vendet stærkt tilbage senere for nu er jeg lidt hugt på del.icio.us

Ingen kommentarer: