torsdag den 6. december 2007

Det var Anna Margrethe og Jeanette som fik mig til det!!!!!

Det er jo altid rart, at have nogle at skylde skylden på. Men i det her tilfælde er "de skyldige" nok ikke kede af det.

De har nemlig inspireret mig til at prøve igoogle. Det er jo en fantastisk mulighed, som nok skal udforskes langt mere.

Indtil videre har jeg fået en smuk strandbaggrund, som tilmed forandre sig i løbet af dagen. Jeg har tilføjet et ur, en kalender Wikipidia, youtube og jeg tænker, man kan få sin google reader og google talk lagt over????

Det må jeg spørge eksperterne om i morgen :)

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det kan du sagtens - tryk på "Tilføj indhold" som befinder sig oppe til højre lige under dit strandbillede. Der vil nu åbne sig en verden af herligheder og nyttesløse ting, som du kan putte på din startside

Anna Margrethe sagde ...

He he.
Jeg har valgt det iGoogle tema der hedder Sweet dreams / Søde drømme. Det skifter også med solopgang, middagssol, skumring, aften og nat med måne og stjerner - altså ret cool!

Jeanette sagde ...

Hej Lone
Føler mig beæret over at være med til at skubbe på i cyberspace.
Men lige i dag driller l..... dog mig gevaldigt. Går på vagt nu, og der skal ikke siges mange skæve ting til mig.....!!