fredag den 7. december 2007

Flickr eller kan jeg mon finde et billede?

Med sædvanlig utålmodighed valgte jeg kvik-touren og gik så straks i gang med at oploade et billede.

Jeg kom jo i tanke om, at Henriette og jeg tog et hav af billeder da vi lavede katalog til naturvidenskabenlig legetøj.

Der er sikkert nogle sjove imellem. Jeg kom ind, hvor fotoet skulle oploades og klikkede på gennemse. Efter lidt roden fandt jeg mine billeder og så kom problemet.

Man kan jo ikke se billederene inden det kommer på siden. Nå, tænkte jeg, det betyder nok ikke så meget. Så jeg oploadede bare det første.

ØV det var et billede af trappeopgangen :(

Så nu ved jeg også hvordan man sletter billeder på Flikr;)

Nu kikker jeg lige lidt på billederne og vælger så et sjovt et.

Fortsættelse følger .........

Ingen kommentarer: