onsdag den 19. december 2007

Musikken spiller stadigt.

Jeg har nu også lavet et par tags i Last.fm. Men jeg er lidt hæmmet af, at det foregår på engelsk. Nå men det går nok.

Mit musik alter ego er for øvrigt lonefredericia, hvis nogle skulle være intersseret.

Jeg har lavet en radiostation baseret på Garth Brooks. Det var nemt, så jeg har lagt den her på bloggen.

Men jeg er vist lidt ligesom Anna Margrethe på det område. Jeg synes ærligt talt ikke, det er særligt interesant. Så I skal nok ikke forvente et hav af radiokanaler fra mig ;)

Men det er vel også ok.

Jeg bliver vist ikke storbruger af Last.fm. Ihvertfald ikke med play-lists, radiostationer osv.

Men jeg kan godt lide, at se hvilken bands og sangere der gemmer sig bag de forskellige tags. Det er også rart, at hvis man klikker på en bestemt kunstner. Ja så popper der en "Noget der ligner liste" op.

Det kan jo give god inspiration.

Ingen kommentarer: