onsdag den 5. december 2007

Jeg chatter for vildt !!!!!

Jeg er jo både på Messenger og googletalk. Jeg tror jeg vil bruge Messenger til at chatte med mine med-olivia'er. Det er nok nemmere end at få alle dem til at flytte til googletalk.

Jeg må sige, at privat elsker jeg min live-messenger. Men her på arbejdet, synes jeg faktisk et Google Talk er bedst.

Måske fordi flere og flere er kommet med??
Jeg har f.eks chattet med Jens og Henrik og Anna Margrethe.

Først blev jeg lidt misundelig, da jeg så at Jens og Anna Margrethe havde et fint billede af dem selv på deres google.
Men faktisk er jeg ret glad for min fisk. Den smiler stort og jeg bliver helt glad indeni af at kikke på den.

Nå men senere vil jeg tjekke FlickR ud. Det skal nok blive sjovt.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Det ville måske bare være nemmest hvis I brugte Meebo - kan tage alle im-programmer...
ingen skal flytte noget. bare bruge ti sekunder - så kører det!!