tirsdag den 27. november 2007

Messenger del 3

Så sidder jeg ved computeren i frokoststuen og er endelig kommet på Messenger. Jeg vil nu forsøge at lægge nogle kontaktpersoner ind og evt. sende invitationer ud til andre.

Så må vi jo se om jeg også kan få øvet humørikoner.

Jeg bruger Messenger derhjemme. Men det er Live Messenger og den er faktisk langt mere interessant end "bare" Messenger. Der er flere funktioner og siden er sjovere.

Nå men tilbage til denne Messenger. Jeg har nu lagt alle de Olivia'er ind, som også er på Messenger. Jeg har tilmed lavet en mappe som hedder Spørgolivia (hvor subtilt og fantasifuldt)

Jeg har også lavet en mappe som hedder kollegaer på Fredericia. Den håber jeg også snart bliver fyldt. Jow tingene går langsomt fremad.

Nu tror jeg, at jeg vil gå op til min egen maskine og tjekke mail. Man kan jo ikke lege hele dagen.

I morgen vil jeg så se om web-versionen af Messenger virker. Det skal nok blive sjovt at lave olivia, når man straks kan få respons fra de andre olivia'er

Ingen kommentarer: