tirsdag den 13. november 2007

RSS-Reeds 2

Jeg har så allerede nu oplevet et tilbageslag i min RSS-strategi.
Ingen af de sider jeg bruger meget som f.eks. Hjælpemiddelsinstituttet (ordblindeprojekt) bruger RSS feeds.

Det var surt. Først blev jeg helt modløs, men heldigvis var Janus i nærheden til at trøste.
Han mener, jeg bare er på forkant.

Så jeg giver ikke op. Jeg må bare huske at tjekke, når jeg støder på nye interessante sider.


Jeg har også lavet en søgning i Bibliotek.dk og får besked når der sker nyt på området. Den første prøvesøgning var bare på en forfatter.

Men nu udvider jeg og laver en på faglitteratur om ordblindhed. Det bliver spændende at følge.

Jeg øver mig i at putte i foldere. Man kan jo lige så godt organisere fra starten. Jeg omdøber også mine feeds. Så bliver de mere overskulige

Læg mærke til, at jeg følger den teori, jeg lærte på kurset om at skrive på nettet. Små korte afsnit og ikke nogle fremmedord.

Ingen kommentarer: