fredag den 16. november 2007

RSS-Reader igen igen

Jeg er ikke så god til at følge instruktioner, kan jeg se. Jeg har nu læst på 23 ting siden, at man skulle abonnere på nogle udvalgte biblioteksfaglige sider.

Så autoritetstro som altid, gik jeg straks i gang. (Ja ja jeg ved godt, det modsiger det ovenstående)
Det viser sig man bliver straffet, for ikke at følge reglerne.

Eller måske er den elektroniske verden bare ude efter mig??? Ikke at jeg på nogen måde er paranoid. Det er bare som om ting går galt for mig. Lyskryds bliver røde lige som jeg kommer osv.

Nå tilbage til straffen. Jeg fik de første par RSS feeds lagt ind uden problemer. Men den Espenfjord-dims virkede ikke. Jeg klikkede på RSS-feedet. Så sagde den, at siden ikke findes. Jeg hoppede tilbage på hovedsiden og førsøgte igen. Man skal jo ikke give op for nemt!
Så blev den sur og nægtede ALT.

Jeg trøster mig med, jeg nok alligevel ikke ville forstå så meget. Desuden fik jeg de andre links lagt ind uden problemer.

1 kommentar:

Henrik Hansen sagde ...

Hej Lone
Ja, Esben Fjord siden har en fejl jeg tror at du ved at kopiere denne streng ind i din reader kan få feed fra esben fjords side:
http://feeds.feedburner.com/e-klumme

mvh Henrik