tirsdag den 13. november 2007

RSS Feeds 3

Ha så fik jeg alligevel lagt nogle RSS feeds på min reader.
Jens har feeds på de blogs, vi har lavet i forbindelse med 23 ting. Det synes jeg var en god ide.

Så jeg begyndte at lave RSS på et par stykker. I processen faldt jeg over Zenias blog. Den var fuld af gode råd. Et godt et om at lægge videoklip på bloggen. Det vil jeg snart prøve.

Men det bedste var at Zenia, gavmild som altid, har lavet et link til hendes egen RSS Reader.
Her er masser af guf.

Jeg fik lavet et par feeds, før jeg huskede det gode råd. Man skal starte med et par stykker og så opbygge en læserutine.

Så nu ruller jeg de næste par dage og så lægger jeg nogle flere feeds på.

2 kommentarer:

Jeanette sagde ...

Hej Lone.
Du skriver nogle rigtig gode indlæg. Med overvejelser og faldgruber og fælder og successer!
Godt gået!

Lone sagde ...

Hej Jeanette.
Mange tak for de pæne ord.

Det var rart at høre, jeg var nemlig i tvivl om jeg sluderede for meget. Men når man nu bliver så begejstret er det svært at lade være.

Jeg kan se jeg skriver indlæg på min blog som jeg taler.
DVS Meget og længe :)